Työpaikkailmoitus: Taloushallinnon asiantuntija, Helsinki

14.2.2020

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä, ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme taloushallinnon asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen Talous-yksikköömme Helsinkiin.

Millaista työtä tarjoamme?

• Vastuullesi kuuluu S-Pankin otto- ja antolainaustuotteiden sekä muiden pankin tarjoamien palveluiden linkittyminen taloushallinnon prosesseihin ja kirjanpitoon. Osallistut myös laajemmin konsernin ulkoisen laskennan tehtäviin.
    • Kehität vastuualueesi toimintaa ja kirjanpidon prosesseja sekä osallistut erilaisiin projekteihin taloushallinnon asiantuntijana.
    • Osallistut tilinpäätöksiin ja kuukausiraportointeihin.
    • Raportoit tehtävässä talouspäällikölle.

Mitä odotamme sinulta?

• Sinulla on kaupallinen korkeakoulututkinto tai muu tehtävään soveltuva koulutus sekä useamman vuoden kokemus kirjanpidosta, mieluiten rahoitusalalta.
    • Valmiutta osallistua käytännön tekemiseen, kokemusta kehitysprojekteista työskentelystä, täsmäytyksistä ja sekä halua että kykyä olla mukana kehittämässä tuotteita ja palveluita
    • Hallitset Microsoft Office -tuotteet. Erityisesti vahva Excel-osaaminen on edellytys tehtävän menestyksekkäälle hoitamiselle.
    • Olet numerotarkka ja huolellinen myös paineen alla. Esität rohkeasti uusia näkökulmia ja kykenet kommunikoimaan sujuvasti eri sidosryhmien kanssa.
    • Arvostamme IFRS-standardien osaamista sekä kattavaa pankkipalveluiden ja rahoitustuotteiden tuntemusta ja ymmärrystä niiden vaikutuksista kirjanpitoon. Kirjanpidon järjestelmien (mm. SAP) osaaminen on eduksesi.
    • Hallitset sujuvasti suomen ja englannin. Ruotsin osaaminen on eduksesi.

S-Pankki on jo seitsemän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, ja siksi meillä voi tehdä tarpeen mukaan vaikkapa etätöitä tai hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa talouspäällikkö Petteri Termonen 2.3.2020 kello 14.30-16 tai 3.3.2020 kello 8.30-10. Tavoitat hänet numerosta 040 733 2910.

Lue meistä lisää: www.s-pankki.fi/fi/s-pankki-yrityksena/s-pankki-tyonantajana

Lähetä hakemuksesi 4.3.2020 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, luottotietosi ja yritysyhteytesi tarkistetaan sekä sinusta teetetään turvallisuusselvitys