Työpaikkailmoitus: Järjestelmäasiantuntija, Helsinki

4.9.2020

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Intohimonamme on kehittää yhä parempia digitaalisia pankkipalveluja, joilla haluamme helpottaa noin kolmen miljoonan S-ryhmän asiakasomistajan arkea. Meillä saa aina kysyä ja haastaa. Matala organisaatio sekä avoin ja keskusteleva työyhteisö tarjoavat myös mahdollisuuden vaikuttaa. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme järjestelmäasiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen IT:n Palvelukehitys-tiimiin Helsinkiin.

"Parasta työssäni on monipuoliset työtehtävät, joiden kautta voin koko ajan oppia jotain uutta sekä mahtavat työtoverit, joilta saa aina jeesiä. Yksikään päivä ei ole samanlainen ja aina tulee uusia pähkinöitä purtavaksi!" toteaa tuleva kollegasi, Joanna.

Millaista työtä tarjoamme?

• Päätehtävänäsi on toimia luottojen kehityksen tehtäväkokonaisuuksien osalta testauspäällikön sekä testaajan roolissa ja huolehtia kokonaisuuden laadunvarmistustarpeiden huomioimisesta, suunnittelusta, koordinoinnista ja valvonnasta.
    • Olet säännöllisesti yhteydessä IT-toimittajiin ja varmistat työnjaon laadunvarmistustehtäville.
    • Laitat myös kätesi saveen luomalla testitapauksia ja hyväksymiskriteereitä sekä tekemällä järjestelmä- ja integraatiotestausta.
    • Toimit jatkuvassa yhteistyössä eri sidosryhmien, kuten tuoteomistajan, tuoteasiantuntijoiden tai järjestelmäarkkitehtien kanssa.
    • Ketterän toimintamallin mukaisesti toimit tiimin tasavertaisena jäsenenä asiantuntijana myös laadunvarmistustonttisi ulkopuolella.

Mitä odotamme sinulta?

• Sinulla on aikaisempaa kokemusta järjestelmäkehityksestä tehtävään soveltuvassa roolissa.
    • Sinulla on osaamista pankkitoimialalta, mieluiten vakuudellisiin luottoihin liittyvistä prosesseista ja/tai järjestelmistä.
    • Asenteesi on ratkaisukeskeinen ja avoin. Kykenet tiukoissakin paikoissa mahdollistamaan omalta osaltasi kehitystehtävien loppuun saattamisen.
    • Haluat kehittää toimintatapoja ja sinulta löytyy rohkeutta ehdottaa muutoksia.
    • Suomen ja englannin kielen taitosi on sujuvaa, ruotsi katsotaan eduksi.
    • Kykenet myös kommunikoimaan sujuvasti eri sidosryhmien kanssa.
    • Katsomme eduksi, mikäli tunnet SAFe-viitekehystä, jota sovellettuna noudatamme.
    • Eduksi katsomme myös osaamisen tai kiinnostuksen testiautomaation kehittämiseen.

S-Pankki on jo kahdeksan kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, ja siksi meillä voi tehdä tarpeen mukaan vaikkapa etätöitä tai hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa IT-Päällikkö Sami Paananen 11.9.2020 kello 13.00-15.00, puh. 010 767 9143.

Lue meistä lisää: www.s-pankki.fi/fi/s-pankki-yrityksena/s-pankki-tyonantajana/

Lähetä hakemuksesi 21.9.2020 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä teetämme sinusta turvallisuusselvitys.