Työpaikkailmoitus: IT-kehityspäällikkö, Helsinki

12.11.2020

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Intohimonamme on kehittää yhä parempia digitaalisia pankkipalveluja, joilla haluamme helpottaa noin kolmen miljoonan S-ryhmän asiakasomistajan arkea. Meillä saa aina kysyä ja haastaa. Matala organisaatio sekä avoin ja keskusteleva työyhteisö tarjoavat myös mahdollisuuden vaikuttaa. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme IT-kehityspäällikköä vakituiseen työsuhteeseen IT:n Palvelukehitys-tiimiin Helsinkiin.

Millaista työtä tarjoamme?

• Päätehtävänäsi on mahdollistaa Varallisuudenhoito-liiketoiminnan kehitysalueen tehtäväkokonaisuuksien vaatimien IT-kyvykkyyksien toteutuminen vahvasti liiketoimintalähtöisessä kehittämisen mallissamme.
    • Tunnistat, suunnittelet ja aikataulutat tarvittavat järjestelmäkehitystä vaativat tehtävät tiiviissä yhteistyössä liiketoiminnan ja IT-toimittajien kanssa.
    • Suunnittelet ja kuvaat uusien ratkaisujen osalta tarvittavat järjestelmä- ja ratkaisuarkkitehtuurikuvaukset. Vahvana tukenasi tässä toimii muun muassa pääarkkitehti.
    • Ohjaat kehitysalueella toimivia IT-toimittajia hyvällä yhteistyöotteella.
    • Ketterän toimintamallin mukaisesti tuot tiimin tasavertaisena jäsenenä asiantuntemusta esiin myös oman tonttisi ulkopuolelta ja annat oman panoksesi kehitysmallin jatkuvaksi parantamiseksi.

Mitä odotamme sinulta?

• Odotamme aikaisempaa kokemusta erilaisten IT-kehitysprojektien avainroolissa toimimisesta, esimerkiksi projektipäällikkönä tai teknisenä vastuuhenkilönä joko asiakasorganisaatiossa tai IT-toimittajan palveluksessa.
    • Ymmärrät käytännön kokemuksen kautta ketterän kehittämisen periaatteet ja tunnet SAFe-viitekehystä.
    • Sinulla on aiempaa kokemusta tai syvää mielenkiintoa finanssitoimialaa kohtaan, mieluiten varallisuudenhoidon prosesseihin tai järjestelmiin liittyen.
    • Ymmärrät niin sovellus- kuin inframaailmaa, jotta pystyt ymmärtämään riippuvuudet ja toiminnan laajuuden. Prosessiautomaatioon liittyvä kehityskokemus on suureksi eduksi.
    • Hahmotat laajoja kokonaisuuksia ja niiden välisiä riippuvuuksia.
    • Asenteesi on ratkaisukeskeinen ja kykenet tiukoissakin paikoissa löytämään tilanteeseen sopivat ratkaisut kehitystehtävän loppuun saattamiseksi.
    • Sinulla on sujuva suomen ja englannin kielen taito sekä kyky kommunikoida sujuvasti eri sidosryhmien kanssa.

S-Pankki on jo kahdeksan kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, ja siksi meillä voi tehdä tarpeen mukaan vaikkapa etätöitä tai hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa IT-päällikkö Sami Paananen 25.11.2020 klo 15.00–16.30. Samin tavoitat numerosta  050 312 2171 tai sähköpostitse sami.paananen@s-pankki.fi.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 29.11.2020 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, luottotietosi ja yritysyhteytesi tarkistetaan sekä sinusta teetetään turvallisuusselvitys.