Siirry suoraan sisältöön

Olen saanut viestin käyttäjätunnukseni muuttumisesta, onko viesti aito vai huijausviesti?

Lähetämme tällä hetkellä viestejä käyttäjätunnuksen muuttumisesta henkilökohtaisesti kaikille niille asiakkaille, joita muutos koskee.

Verkossa esiintyy valitettavasti yhä useammin myös pankkien nimissä lähetettyjä sähköpostiviestejä tai väärennettyjä verkkosivuja, joilla yritetään saada selville verkkopankkitunnuksia tai luottokorttitietoja. S-Pankki ei koskaan kysy verkkopankkitunnuksiasi, luottokorttitietojasi tai muita arkaluonteisia tietoja sähköpostiviestillä tai puhelimitse. Emme toimita sinulle uutta käyttäjätunnusta sähköpostilla tai pyydä sinua tekemään mitään toimenpiteitä muutokseen liittyen sähköpostin välityksellä. Lähetämme sinulle muistutuksia lähempänä muutosta esimerkiksi tekstiviestinä. Näissä viesteissä ei ole linkkejä. Jos epäilet saaneesi huijausviestin, älä avaa viestiä tai sen linkkejä vaan poista viesti.

Lue lisää turvallisesta asioinnista >

Lue lisää käyttäjätunnuksen muuttumisesta >