Voit lopettaa S-Etukortti Debit -korttisi S-Pankin verkkopankissa tai verkkosivuillamme minkä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnusten avulla. Halutessasi voit myös käydä asiakaspalvelupisteellämme, soittaa puhelinpalveluumme tai täyttää ja palauttaa oheisen lomakkeen.
Verkkopankissa
Voit lopettaa S-Etukortti Debit -kortin helposti verkkopankissa. Toimi näin:
Verkkosivuilla
Voit lopettaa S-Etukortti Debit -korttisi verkkosivuillamme minkä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnusten avulla. Toimi näin:
Siirry verkkopalveluun lopettamaan kortti
Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteellä
Varaa ensin sinulle sopiva aika lähimpään toimipaikkaan verkkosivuiltamme. Varaa aika aiheella Tilit, kortit ja maksaminen. Ota mukaasi voimassa oleva passi tai henkilökortti ja lopetettava S-Etukortti Debit -kortti. Sinua lähimmän toimipaikan sijainnin voit tarkistaa verkkosivuiltamme.
Puhelinpalvelussa
Tavoitat meidät puhelimitse numerosta 010 76 5800 (0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/minuutti). Puhelimitse voimme lopettaa S-Etukortti Debit -korttisi. Uuden S-Etukortti Visan tilaaminen onnistuu puhelinpalvelussamme vain, jos sinulla on jo käytössäsi S-Pankin verkkopankkitunnukset. Käytämme tunnuksia tunnistaaksemme sinut puhelimitse. Voit tunnistautua puhelinpalvelussa myös S-mobiilin avulla, jos sinulla on se käytössäsi.
Postitse
Jos et voi asioida verkkopankissa, Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteellä tai puhelimitse, voit irtisanoa S-Etukortti Debit -kortin myös postitse vapaamuotoisella ilmoituksella. Toimi näin:
Jos sinulla ei ole S-Pankin verkkopankkia, näet Omalta S-kanavalta, kun korttisi on lopetettu. Näet voimassa olevat kortit seuraavasti:
Omalta S-kanavalta voi myös tilata S-Etukortti Käteiskortin, jolla voi kerätä Bonusta. Kortin tilaaminen onnistuu Omat tiedot -välilehdeltä, kohdasta S-Etukortti perheenjäsenelle. Valitse sivulta kohta Tilaa käteiskortti. Kortti toimitetaan postitse kotiin noin kahden viikon kuluessa.