Verkkopankki
Olen unohtanut tai kadottanut verkkopankin käyttäjätunnuksen. Miten toimin?
Jos käyttäjätunnuksesi varastetaan tai epäilet sen joutuneen vääriin käsiin, estä viipymättä verkkopankkitunnusten käyttö soittamalla pankkitunnusten sulkupalveluun, joka on auki 24 h/vrk:
- Suomesta soitettaessa puh. 09 6964 6820 (pvm/mpm)
- Ulkomailta soitettaessa +358 9 6964 6820
Jos olet varma, että käyttäjätunnuksesi ei ole päätynyt vääriin käsiin, voit tarkistaa sen maksutta S-mobiilista, verkkopankista tai verkkosivuiltamme kirjautumalla toisen pankin tunnuksilla.
S-mobiilista
- S-mobiilista käyttäjätunnus löytyy Minä-osiosta, kohdasta Tarkista verkkopankin käyttäjätunnus.
Verkkopankista
- Voit kirjautua verkkopankkiin avaamalla S-mobiilin ja lukemalla QR-koodin verkkopankin kirjautumissivulta. Tämän jälkeen pääset tunnistautumaan S-mobiilin tunnistamisen avulla.
- Löydät käyttäjätunnuksen verkkopankista, kohdasta Asetukset > Verkkopankkitunnukset > Käyttäjätunnus.
Verkkosivuilta toisen pankin tunnuksilla
- Voit tarkistaa käyttäjätunnuksesi myös tunnistautumalla toisten pankkien tunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Halutessasi voit hoitaa kadonneeseen käyttäjätunnukseen liittyvät asiat myös asiakaspalvelupisteellämme. Tarvitset pankkitunnuksia uusiessasi voimassa olevan passin tai henkilökortin. Pankkitunnusten uusimisesta veloitetaan palveluhinnastomme mukaisesti.
Oliko tämä vastaus hyödyllinen?
Kiitos vastauksesta!