Olen unohtanut tai kadottanut verkkopankin käyttäjätunnuksen. Miten toimin?
Jos käyttäjätunnuksesi varastetaan tai epäilet sen joutuneen vääriin käsiin, estä viipymättä verkkopankkitunnusten käyttö soittamalla pankkitunnusten sulkupalveluun, joka on auki 24 h/vrk:
- Suomesta soitettaessa puh. 09 6964 6820 (pvm/mpm)
- Ulkomailta soitettaessa +358 9 6964 6820
Jos olet varma, että käyttäjätunnuksesi ei ole päätynyt vääriin käsiin, voit tarkistaa sen maksutta verkkopankista tai S-mobiilista. Voit kirjautua verkkopankkiin avaamalla S-mobiilin ja lukemalla QR-koodin verkkopankin kirjautumissivulta. Tämän jälkeen pääset tunnistautumaan S-mobiilin tunnistamisen avulla.
Löydät käyttäjätunnuksen verkkopankista, kohdasta Asetukset > Verkkopankkitunnukset > Käyttäjätunnus.
S-mobiilista käyttäjätunnus löytyy Minä-osiosta kohdasta Tarkista verkkopankin käyttäjätunnus.
Halutessasi voit hoitaa kadonneeseen käyttäjätunnukseen liittyvät asiat myös asiakaspalvelupisteellämme. Tarvitset pankkitunnuksia uusiessasi voimassa olevan passin tai henkilökortin. Pankkitunnusten uusimisesta veloitetaan palveluhinnastomme mukaisesti.