Siirry suoraan sisältöön

Käyttäjätunnukseni on muuttunut, mutta en löydä saamaani viestiä. Mitä voin tehdä?

Lähetämme tiedon uudesta käyttäjätunnuksestasi verkkopankkiisi. Jos et ole käyttänyt verkkopankkia vähään aikaan, lähetämme uuden tunnuksen kirjeitse.

Jos käyttäjätunnuksesi on jo muuttunut, voit tarkistaa sen myös S-mobiilista. S-mobiilista käyttäjätunnus löytyy Minä-osiosta kohdasta Tarkista verkkopankin käyttäjätunnus. Huomaathan, että S-mobiilissa näkyy aina vain voimassa oleva käyttäjätunnus.

Jos et pääse S-mobiiliin S-Pankin verkkopankkitunnuksillasi, voit ottaa S-mobiilin pankkipalvelut käyttöösi myös toisen pankin verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Lue lisää >

Verkkopankissa voit tarkistaa käyttäjätunnuksesi, kun valitset verkkopankin Asetukset -valikosta kohdan Käyttäjätunnus. Verkkopankissa näet nykyisen käyttäjätunnuksesi sekä uuden käyttäjätunnuksen.

Lue muutoksesta lisää >