Tee S-Tilistä ruokatili

Kuka maksoi ostokset viimeksi? Kenen vuoro on maksaa ruokakaupassa tällä kertaa? Koko perheen yhteinen ruokatili helpottaa arjen raha-asioiden pyörittämistä. Voit tehdä ruokatilin jo olemassa olevasta S-Tilistä tai avata kokonaan uuden tilin.

Näin se toimii

Vinkki

Voit siirtää ruokatilille rahaa tavallisena tilisiirtona. Ruokatilin tilinumeron löydät verkkopankista ja S-mobiilista. Halutessasi voit siirtää myös palkkasi tai osan siitä tulemaan suoraan ruokatilille, jolloin ostosten hoitaminen on entistä helpompaa. 

Näin siirrät palkkasi S-Tilille

Yhteinen ruokatili helpottaa elämää

Avaa ruokatili

Verkkopankissa

  1. Valitse tili, josta ruokatili tehdään 
    Voit tehdä ruokatilin jo olemassa olevasta S-Tilistä tai avata kokonaan uuden tilin verkkopankissa (Tilit > Uusi tili).

    AVAA UUSI S-TILI
  2. Päätä, ketkä haluat merkitä tilin käyttäjiksi
    Kaikkien tilin käyttäjien tulee olla S-Pankin asiakkaita. Jos kaikilla käyttäjillä ei ole verkkopankkitunnuksia, saat hoidettua ruokatilin avaamisen asiakaspalvelupisteessämme.

    Katso lähin asiakaspalvelupiste
  3. Anna tilin käyttäjille käyttöoikeus tiliin verkkopankissa
    Käyttöoikeuden lisääminen onnistuu sen tilin tiedoissa, jolle haluat antaa käyttöoikeuden. Valitse välilehti Käyttöoikeudet ja Lisää uusi. Verkkopankin kautta annettavalla laajalla käyttöoikeudella voi muun muassa tehdä nostoja ja panoja asiakaspalvelupisteessä, saada tiliin kortin ja käyttää tiliä verkkopankissa.

Asiakaspalvelupisteessä

Tule käymään S-Pankin asiakaspalvelupisteessä yhdessä muiden taloutesi ruokatilin käyttäjien kanssa niin avaamme ruokatilin ja pankkikortit käyttöönne.

Palvelemme Prismoissa, useimmissa Sokoksissa ja valikoiduissa S-marketeissa, myös iltaisin ja lauantaisin. Otattehan mukaan henkilöllisyystodistukset.

ETSI LÄHIN ASIAKASPALVELUPISTE

Tunnusluku hukassa?

Verkkopankissa voit tarkistaa S-Etukortti Visasi tunnusluvun kerran maksutta (sen jälkeen 5 euroa/kerta) tai vaihtaa tunnusluvun kokonaan uuteen, omavalintaiseen tunnuslukuun (palvelumaksu 10 euroa).

Vaihtoehtoisesti voit tilata nykyisen tunnuslukusi postitse kotiosoitteeseesi verkkopankista, S-mobiilistaasiakaspalvelupisteistämme tai soittamalla asiakaspalveluumme (palvelumaksu 5 euroa).

KIRJAUDU VERKKOPANKKIIN

Katso tarkemmat ohjeet

Jos korttisi katoaa, toimi näin:

Jos pankki- tai luottokorttisi katoaa tai varastetaan, sulje se heti soittamalla pankkien yhteiseen sulkupalveluun 020 333 (pvm/mpm), joka on on avoinna 24 h/vrk. Vastuu kortin mahdollisesta väärinkäytöstä siirtyy ilmoitushetkellä sinulta S-Pankille. Ulkomailta soitettaessa +358 20 333.

Ehdot ja asiakirjat

Heräsikö kysymyksiä? 

Soita meille 010 76 5800

Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa ma–to klo 9–20 ja pe klo 9–18 (0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min). Tarvitset soittaessasi aina verkkopankkitunnuksia tai S-mobiilin tunnistamista

Varaa aika ja tule käymään

Lähes 100 asiakaspalvelupistettämme palvelevat sinua Prismoissa, useimmissa Sokoksissa ja valikoiduissa S-marketeissa kautta maan. Olemme avoinna myös iltaisin ja lauantaisin. Voit hoitaa asiasi jonottamatta, kun varaat ajan toimipaikkaan. 

Varaa aika

Etsi lähin toimipaikka

Varmista, että me tavoitamme sinut

Kun yhteystietosi ovat ajan tasalla, saat sähköpostiisi tietoa S-Pankin ja koko S-ryhmän uusista palveluista ja ajankohtaisista asiakasomistajaeduista heti ensimmäisten joukossa.

Päivitä yhteystietosi