Tilin saldo

Voit tarkistaa tilisi saldon:

    • S-mobiilin pankkiosiosta.
    • verkkopankista. Kirjautumiseen tarvitsen verkkopankkitunnukset.
    • soittamalla S‑Pankin Asiakaspalveluun puh. 010 76 5800 ma–pe 9–20 (0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min).
    • S-Etukortti-päätteeltä S-ryhmän toimipaikoissa. Saldon tarkistukseen tarvitset asiakastunnuksen, jonka voit tilata S-kanavalta. Asiakastunnus on eri kuin kortin PIN-koodi.

      S-Etukorttipäätteellä tilitiedot näytetään vain tilinomistajalle. Jos käytössäsi on rinnakkaiskortti ja sinulla on tilin käyttöoikeudet, voit tarkistaa tilin saldon S-Pankin asiakaspalvelupisteestä, S-Pankin verkkopankista tai S-mobiilin pankkiosiosta.
    • pankkiautomaatilla asioidessasi. EU-maissa voit tehdä automaatilla 5 maksutonta nostoa kuukaudessa. Samalla voit tarkistaa tilisi saldon maksutta. Ylimenevät nostot maksavat 1 €/kpl ja erillinen saldokysely 0,75 €/kpl.

Tilaa saldoviesti

Voit tilata sähköpostiisi säännöllisen ilmoituksen tilisi saldosta:

Tilaa saldohälytys

Voit tilata sähköpostiisi saldohälytyksen, kun tilisi saldo alittaa tai ylittää asettamasi rajan.

Tilaa saldohälytys:

    • verkkopankissa: Tilit > Saldoviestit > Saldohälytys 
    • S-mobiilissa: Asetukset > Yleiset > Ilmoitukset > Saldohälytys