Siirry suoraan sisältöön

Työpaikkailmoitus: Digital Engagement Manager, Helsinki

10.9.2025

Tervetuloa töihin vähän erilaiseen pankkiin!

Haluatko olla mukana kehittämässä pankkipalveluita, jotka tekevät yli kolmen miljoonan asiakasomistajan arjesta sujuvampaa ja helpompaa? Me S-Pankissa haluamme olla asiakkaidemme luotettu paremman arjen kumppani sekä mahdollistaa miljoonille suomalaisille rahakkaampi huominen ja S-Pankille kasvu uuteen kokoluokkaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.   


Haemme Digital Engagement Manageria vakituiseen työsuhteeseen kasvavaan Asiakkuudet ja digimyynti -tiimiin Helsinkiin.

Erittäin asiakaslähtöinen ja digitaalinen strategia, herkulliset liiketoiminnan kasvattamisen mahdollisuudet sekä osaava porukka ja tekemisen meininki tekevät S-Pankista todella innostavan työpaikan juuri nyt”, kertoo Lauri S-Pankista.

Millainen rooli sinua odottaa? 

Toimit osana tiimiä, joka rakentaa ja johtaa S-Pankin monikanavaista asiakkuudenhoitoa, markkinoinnin automaatiota ja digitaalisen myynnin kasvua.

Työsi keskeiset vastuualueet ovat:

  • Vastaat asiakaslähtöisten ja mobiiliin itsepalveluun suunniteltujen vaikuttavien sisältöjen tuottamisesta ja varmistat, että asiakkaat käyttävät niitä aktiivisesti erityisesti s-pankki.fi sivulla ja S-mobiilissa.
  • Suunnittelet mutkattomia asiakaspolkuja yhdessä muiden asiantuntijoiden kanssa ja optimoit laskureiden sekä erilaisten tuote- ja palveluhakemusten käyttökokemusta niin, että asiakkaat aktivoituvat ja konversiot paranevat.
  • Kasvatat nykyisten asiakkuuksien tuotepeittoa ja digitaalisen erinomaisen asiakaskokemuksen kautta luot arvoa asiakasomistajillemme.

Tehtävä sijaitsee Helsingissä Vallilan toimistollamme, mutta yhdistämme arjessamme joustavasti lähi- ja etätyöskentelyä Suomen rajojen sisäpuolella. Hybridimallimme mukaisesti työskentelemme noin 40 % toimistolla ja 60 % etänä kuitenkin työtehtävien ja tiimin tarpeiden mukaan.

Mitä toivomme sinulta? 

  • Sinulla on vahva kokemus digitaalisen sisällön hallinnasta ja asiakkaita aktivoitumaan houkuttelevien laskureiden/hakemusten luonnista monikanavaisesti, ja ymmärrät erilaisten teknologia-alustojen vaatimuksia.
  • Osaamista ja kokemusta monikanavaisten konversioiden mittaamisesta/analysoinnista ja datalähtöisestä optimoinnista laajalle asiakasjoukolle.
  • Näyttöä asiakaslähtöisten ja inspiroivien sisältöjen suunnittelusta ja toteutuksesta sekä vahva into ja kyky tuottaa asiakkaille arvoa. 
  • Erinomaisia yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä halua työskennellä tiiviisti eri asiantuntijoiden ja tiimien kanssa.
  • Asiakaslähtöistä ja kaupallista asennetta sekä aktiivista ja ratkaisuhakuista otetta toimenpiteiden toteuttamiseen ja kehitysideoiden tunnistamiseen.
  • Kykyä suunnitella ja koordinoida projekteja tehokkaasti alusta loppuun.

Ison talon edut, pienen talon into

Pidämme työntekijöistämme hyvää huolta tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikunta- ja harrastusmahdollisuuksiin sekä liukuvan työajan jouston, jotka auttavat pitämään työn ja vapaa-ajan tasapainossa. Lisäksi henkilöstömme pääsee hyödyntämään S-ryhmän kattavia henkilöstöetuja yli 1900 toimipaikassa.

Kolme syytä, miksi valita S-Pankki

  1. Tutkitusti hyvä työilmapiiri: Työyhteisötutkimuksemme mukaan hyvä työilmapiiri on yksi parhaista asioista S-Pankissa vuodesta toiseen, vaikka työskentelemme tavoitteellisesti teemme sen rennolla fiiliksellä.
  2. Kehittymisen mahdollisuudet: Tarjoamme sinulle matalassa organisaatiossa aitoja vaikuttamisen paikkoja, jotka tukevat sekä ammatillista että henkilökohtaista kasvuasi. Tämän lisäksi tuemme ammatillista kehittymistäsi monin eri tavoin.
  3. Mielenkiintoinen työ: Saat meillä reilusti vastuuta ja mahdollisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita. 

Näistä on hyvä aloittaa, mutta S-Pankki tarjoaa paljon muutakin > tutustu meihin tarkemmin 

Haluatko liittyä joukkoomme ja olla osa S-Pankin tarinaa?

Lisätietoja tehtävästä antaa digimyyntipäällikkö ja tiiminvetäjä Antti Johansson tiistaina 23.9. klo 8.00-9.00 ja torstaina 25.9. klo 10.30 – 11.30. Antin tavoitat numerosta 050 435 0102.

Lähetä hakemuksesi 28.9.2025 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi.