Haemme Digital Engagement Manageria vakituiseen työsuhteeseen kasvavaan Asiakkuudet ja digimyynti -tiimiin Helsinkiin.
”Erittäin asiakaslähtöinen ja digitaalinen strategia, herkulliset liiketoiminnan kasvattamisen mahdollisuudet sekä osaava porukka ja tekemisen meininki tekevät S-Pankista todella innostavan työpaikan juuri nyt”, kertoo Lauri S-Pankista.
Millainen rooli sinua odottaa?
Toimit osana tiimiä, joka rakentaa ja johtaa S-Pankin monikanavaista asiakkuudenhoitoa, markkinoinnin automaatiota ja digitaalisen myynnin kasvua.
Työsi keskeiset vastuualueet ovat:
- Vastaat asiakaslähtöisten ja mobiiliin itsepalveluun suunniteltujen vaikuttavien sisältöjen tuottamisesta ja varmistat, että asiakkaat käyttävät niitä aktiivisesti erityisesti s-pankki.fi sivulla ja S-mobiilissa.
- Suunnittelet mutkattomia asiakaspolkuja yhdessä muiden asiantuntijoiden kanssa ja optimoit laskureiden sekä erilaisten tuote- ja palveluhakemusten käyttökokemusta niin, että asiakkaat aktivoituvat ja konversiot paranevat.
- Kasvatat nykyisten asiakkuuksien tuotepeittoa ja digitaalisen erinomaisen asiakaskokemuksen kautta luot arvoa asiakasomistajillemme.
Tehtävä sijaitsee Helsingissä Vallilan toimistollamme, mutta yhdistämme arjessamme joustavasti lähi- ja etätyöskentelyä Suomen rajojen sisäpuolella. Hybridimallimme mukaisesti työskentelemme noin 40 % toimistolla ja 60 % etänä kuitenkin työtehtävien ja tiimin tarpeiden mukaan.
Mitä toivomme sinulta?
- Sinulla on vahva kokemus digitaalisen sisällön hallinnasta ja asiakkaita aktivoitumaan houkuttelevien laskureiden/hakemusten luonnista monikanavaisesti, ja ymmärrät erilaisten teknologia-alustojen vaatimuksia.
- Osaamista ja kokemusta monikanavaisten konversioiden mittaamisesta/analysoinnista ja datalähtöisestä optimoinnista laajalle asiakasjoukolle.
- Näyttöä asiakaslähtöisten ja inspiroivien sisältöjen suunnittelusta ja toteutuksesta sekä vahva into ja kyky tuottaa asiakkaille arvoa.
- Erinomaisia yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä halua työskennellä tiiviisti eri asiantuntijoiden ja tiimien kanssa.
- Asiakaslähtöistä ja kaupallista asennetta sekä aktiivista ja ratkaisuhakuista otetta toimenpiteiden toteuttamiseen ja kehitysideoiden tunnistamiseen.
- Kykyä suunnitella ja koordinoida projekteja tehokkaasti alusta loppuun.
Ison talon edut, pienen talon into
Pidämme työntekijöistämme hyvää huolta tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikunta- ja harrastusmahdollisuuksiin sekä liukuvan työajan jouston, jotka auttavat pitämään työn ja vapaa-ajan tasapainossa. Lisäksi henkilöstömme pääsee hyödyntämään S-ryhmän kattavia henkilöstöetuja yli 1900 toimipaikassa.
Kolme syytä, miksi valita S-Pankki
- Tutkitusti hyvä työilmapiiri: Työyhteisötutkimuksemme mukaan hyvä työilmapiiri on yksi parhaista asioista S-Pankissa vuodesta toiseen, vaikka työskentelemme tavoitteellisesti teemme sen rennolla fiiliksellä.
- Kehittymisen mahdollisuudet: Tarjoamme sinulle matalassa organisaatiossa aitoja vaikuttamisen paikkoja, jotka tukevat sekä ammatillista että henkilökohtaista kasvuasi. Tämän lisäksi tuemme ammatillista kehittymistäsi monin eri tavoin.
- Mielenkiintoinen työ: Saat meillä reilusti vastuuta ja mahdollisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita.
Näistä on hyvä aloittaa, mutta S-Pankki tarjoaa paljon muutakin > tutustu meihin tarkemmin
Haluatko liittyä joukkoomme ja olla osa S-Pankin tarinaa?
Lisätietoja tehtävästä antaa digimyyntipäällikkö ja tiiminvetäjä Antti Johansson tiistaina 23.9. klo 8.00-9.00 ja torstaina 25.9. klo 10.30 – 11.30. Antin tavoitat numerosta 050 435 0102.
Lähetä hakemuksesi 28.9.2025 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi.