Endomines AB (publ) merkintäoikeusanti 14.6.2019 – 1.7.2019

19.6.2019

Osakeannin ehtojen mukaisesti kolmella (3) merkintäoikeudella voit merkitä neljä (4) uutta Endomines AB (Publ) osaketta merkintähintaan 0,33 euroa osakkeelta. Osakkeiden merkintäaika alkaa 14.6.2019 ja päättyy 1.7.2019 klo 17:00.

Pyydämme tutustumaan huolellisesti Endomines AB (Publ) merkintäoikeusannin esitteeseen ja ehtoihin. Lisätietoja annista ja sen ehdoista on saatavilla verkkosivuilla www.endomines.com.

TOIMEKSIANNON TEKEMINEN
Merkintä merkintäoikeuksilla
Halutessasi merkitä osakkeita merkintäoikeusannissa, palauta toimeksiantolomake täydennettynä ja allekirjoitettuna FIM Arvopaperipalvelut, Mikonkatu 9, 00510 Helsinki. Merkintä on annettava arvo-osuustilikohtaisesti. Merkintämaksu veloitetaan merkinnän yhteydessä arvo-osuustiliin liitetyltä FIM Sijoitustililtä. Pyydämme huolehtimaan, että tilillä on riittävä kate merkinnän toteuttamiseksi.

Merkintä ilman merkintäoikeuksia
Sijoittajalla on lisäksi oikeus merkintä osakkeita, joita ei ole merkitty ensisijaisen merkintäoikeuden perusteella. Voit halutessasi antaa toimeksiantosi samalla lomakkeella.

Merkintätoimeksiannon ja merkintämaksun tulee olla perillä FIM Arvopaperipalveluilla viimeistään 28.6.

Toimeksiantolomake