SSAB AB:n merkintäoikeusanti 3.–17.6.2016

2.6.2016

SSAB AB:n ylimääräinen yhtiökokous päätti 27.5.2016 laskea liikkeeseen enintään 480 589 816 uutta  yhtiön B-osaketta osakkeenomistajien merkintäetuoikeuteen perustuvassa maksullisessa osakeannissa. SSAB AB:n osakkeenomistajat ovat saaneet arvo-osuustilileilleen automaattisesti yhden (1) merkintäoikeuden jokaista osakeannin täsmäytyspäivänä 31.5.2016 omistamaansa SSAB:n A- ja/tai B-sarjan osaketta kohden.

Osakeannin ehtojen mukaisesti kahdeksalla (8) merkintäoikeudella voi merkitä seitsemän (7) uutta SSAB:n B-sarjan osaketta hintaan 1,13 euroa osakkeelta.

Merkintäoikeudet ovat julkisen kaupankäynnin kohteena Helsingin pörssissä 3.6. – 13.6.2016 välisenä aikana.

Merkintäoikeudet, joita ei ole käytetty merkintään tai myyty, raukeavat arvottomina merkintäajan päättyessä 17.6.2016. Pankki ei ryhdy toimenpiteisiin ilman asiakkaan antamaa toimeksiantoa. S-Pankissa säilytyksessä olevien merkintäoikeuksien osalta merkintätoimeksiannon ja merkintämaksun tulee olla perillä viimeistään 15.6.2016.

Katso lisätietoja annin ehdoista sekä listalleottoesite

Antiin liittyvissä kysymyksissä palvelee FIM Asiakaspalvelu, puh.(09) 6134 6250 (ma–pe 8.00–17.00), asiakaspalvelu@fim.com.

Toimeksiantolomake