Kun maksat ostoksesi S-Etukortti Visan luotolla, ne ovat automaattisesti turvattuja ostohetkestä lähtien. Käytännössä ostoturva tarkoittaa sitä, että mahdollisissa ongelmatilanteissa voit saada rahasi takaisin.
Jos matkasi tai lentosi peruuntuu, olethan ensin yhteydessä matkatoimistoon tai lentoyhtiöön korvausten saamiseksi tai varauksen siirtämiseksi. Mikäli et pääse korvauksesta yhteisymmärrykseen, voit hakea korvausta S-Etukortti Visan ostoturvasta verkkopankissa. Edellytyksenä on, että olet ensin selvittänyt asiaa kauppiaan kanssa ja että matka on maksettu S-Etukortti Visan luotolla.
Ohjeet reklamaation tekemiseen:
1. Kirjaudu verkkopankkiin.Verkkopankkitunnukset hukassa? Näin voit uusia tunnuksesi
Reklamaatio on mahdollista tehdä myös asiakaspalvelupisteessä.