Siirry suoraan sisältöön

Tililtäni on mennyt tuntemattomia veloituksia. Mitä teen?

On mahdollista, että olet sitoutunut toistuvaan veloitukseen syöttämällä korttisi tiedot verkossa. Tavallisesti kyseessä on kilpailu tai arvonta, jossa palkintona on esimerkiksi älypuhelin, tabletti tai lahjakortti. Osallistuessa tyypillisesti hyväksytään veloittajan ehdot, joiden perusteella veloituksia tehdään.

 

Olethan yhteydessä suoraan veloittajaan palvelun irtisanomiseksi ja hyvitysten pyytämiseksi. Suosittelemme sinua myös sulkemaan korttisi, jotta sille ei tule lisää veloituksia. Voit sulkea kortin soittamalla sulkupalveluun numeroon 020 333 (pvm/mpm, 24 h/vrk). Sulkupalvelusta tilataan sinulle automattisesti uusi kortti kadonneen tilalle. Saat uuden kortin ja tunnusluvun noin kahden viikon kuluessa. Huomioithan, että kortti ja tunnusluku saapuvat tietoturvasyistä erillisinä kirjeinä eri päivinä.