Siirry suoraan sisältöön

Sain S-Pankista postia väärällä osoitteella. Miten toimin?

Päivitämme osoitteesi automaattisesti, kun olet tehnyt muuttoilmoituksen Postille tai maistraattiin.

Jos osoite ei ole päivittynyt kahden viikon kuluessa muuttoilmoituksesta, voit ilmoittaa meille osoitteenmuutoksesta.

S-mobiilissa voit lähettää vapaamuotoisen viestin valitsemalla oikean yläreunan puhekuplasta aukeavasta valikosta kohdan S-Pankki – henkilökohtaiset pankkiasiat. Jos sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, voit päivittää osoitteesi myös asiakaspalvelupisteellämme.

Verkkopankissa voit päivittää osoitteesi valitsemalla Asiakaspalvelu -välilehdeltä Kirjoita viesti. Verkkopankissa auttaa chat-robotti. Kerro chat-robotille, että haluat päivittää osoitteesi. Robotti ohjaa sinut lähettämään viestin. Valitse aiheeksi Digitaaliset palvelut ja muu pankkiasiointi ja tämän jälkeen Osoitteenmuutos. Paina vielä kahdesti Jatka ja täytä uudet osoitetiedot niille varattuihin kenttiin.