Sain S-Pankista postia väärällä osoitteella. Miten toimin?
Päivitämme osoitteesi automaattisesti, kun olet tehnyt muuttoilmoituksen Digi- ja väestötietovirastolle.
Jos osoite ei ole päivittynyt kahden viikon kuluessa muuttoilmoituksesta, voit ilmoittaa meille osoitteenmuutoksesta.
S-mobiilissa voit lähettää vapaamuotoisen viestin valitsemalla oikean yläreunan puhekuplasta aukeavasta valikosta kohdan S-Pankki – henkilökohtaiset pankkiasiat. Jos sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, voit päivittää osoitteesi myös asiakaspalvelupisteellämme.
Verkkopankissa voit päivittää osoitteesi valitsemalla Asiakaspalvelu -välilehdeltä Kirjoita viesti. Valitse aiheeksi Digitaaliset palvelut ja muu pankkiasiointi ja tämän jälkeen Osoitteenmuutos. Paina vielä kahdesti Jatka ja täytä uudet osoitetiedot niille varattuihin kenttiin.