Siirry suoraan sisältöön

Sain S-Pankista postia väärällä osoitteella. Miten toimin?

Päivitämme osoitteesi automaattisesti, kun olet tehnyt muuttoilmoituksen Digi- ja väestötietovirastolle.

Jos osoite ei ole päivittynyt kahden viikon kuluessa muuttoilmoituksesta, voit ilmoittaa meille osoitteenmuutoksesta.

S-mobiilissa voit lähettää vapaamuotoisen viestin valitsemalla oikean yläreunan puhekuplasta aukeavasta valikosta kohdan S-Pankki – henkilökohtaiset pankkiasiat. Jos sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, voit päivittää osoitteesi myös asiakaspalvelupisteellämme.

Verkkopankissa voit päivittää osoitteesi valitsemalla Asiakaspalvelu -välilehdeltä Kirjoita viesti. Valitse aiheeksi Digitaaliset palvelut ja muu pankkiasiointi ja tämän jälkeen Osoitteenmuutos. Paina vielä kahdesti Jatka ja täytä uudet osoitetiedot niille varattuihin kenttiin.