Siirry suoraan sisältöön

En saa tekstiviestivahvistusta puhelimeeni, kun yritän vahvistaa maksua. Mitä voin tehdä?

Tekstiviestivahvistuksen lähettämiseen saattaa vaikuttaa tietokoneesi internetselain. Tekstiviestin lähettämisessä maksuja vahvistettaessa on havaittu ongelmia, jos verkkopankkia käyttää vanhentuneella internetselaimella. Suosittelemme, että päivität selaimesi uusimpaan versioon ja kirjaudut päivittämisen jälkeen verkkopankkiin uudelleen. Voit myös kokeilla maksun tekemistä S-mobiililla.

Tarkista käyttämäsi internetselaimen versio ja aseta siihen automaattiset päivitykset päälle. Yleisimmin nämä tiedot löytyvät selaimen komentoriviltä kohdasta Tietoja tai Ohje. Tarkempia ohjeita selaimen päivittämiseen voit katsoa käyttämäsi selaimen ohjeesta tai internetistä.

Suosittelemme, että käytät verkkopankkia seuraavien internetselaimien uusimmilla versioilla: Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge tai Safari (macOS).