Gå direkt till innehållet

Så här inverkar strejken inom handelsbranschen på Ägarkundstjänst och S-Banken-servicepunkterna

2023-02-09

Under strejken inom handelsbranschen 9–10.2.2023 har vissa Ägarkundstjänst och S-Banken-servicepunkter avvikande öppettider och vissa verksamhetsställen kan ha stängt helt.

Vi meddelar om de avvikande öppettiderna på infoskärmar som finns i anslutning till kundtjänstställena. Under strejken rekommenderar vi att du sköter dina bankärenden i S-mobil och på S-Bankens webbank. Frågor gällande din ägarkundsrelation kan du även sköta på S-kanava via S-användarkontot. Med S-Förmånskort Visa kan du göra kontantuttag och -insättningar i kassorna på de av S-gruppens verksamhetsställen som har öppet, och även automaterna är tillgängliga på normalt sätt.

Om du har en bokad tid till en Ägarkundstjänst och S-Banken-servicepunkt 9–10.2 tar vi kontakt för att komma överens om en ny tid. Det går tyvärr inte att boka nya tider på torsdag eller fredag.

Om dina webbankskoder är låsta kan du låsa upp dem genom att besöka ditt närmaste kundtjänstställe. Kom ihåg att ta med ett giltigt pass eller identitetskort. Du kan kontrollera ditt närmaste kundtjänstställe på vår webbplats på sidan Serviceställen. Kundtjänstställenas öppettider kommer att uppdateras under torsdagen.

Vi beklagar de eventuella olägenheter som strejken medför.

Läs mer om S-mobil och webbanken
Läs mer om webbankskoder