Uppdatera dina kunduppgifter

Det är vår skyldighet att tillsammans med dig se till att de uppgifter om dig som hör samman med dina bankärenden är aktuella. Därför ber vid dig nu uppdatera dina uppgifter genom att besvara några frågor.

Vi ställer samma frågor till alla våra kunder – nuvarande och nya – oberoende av ålder, kön eller förmögenhet. Genom att ställa frågor säkerställer vi tillsammans med myndigheterna att det är tryggt och smidigt för dig att uträtta bankärenden. Du kan läsa mer om varför vi ställer frågor på vår webbplats.

Det lönar sig att uppdatera uppgifterna genast: vi lottar varje månad ut fem S-gruppen-presentkort à 100 euro bland dem som har uppdaterat sina uppgifter på webbanken eller i S-mobil. Läs regler för utlottningen.

UPPDATERA MED S-BANKENS KODER       UPPDATERA MED EN ANNAN BANKS KODER

 

Så här skaffar du koder

Så här uppdaterar du dina uppgifter på webbanken

  1. Logga in på webbanken via knappen ovan.
  2. Svara på den enkät som öppnas efter att du har loggat in. Om enkäten inte öppnas automatiskt, klicka på ditt namn i övre högra hörnet, välj rubriken Personuppgifter och sedan Uppdatera uppgifter.
  3. Fyll i enkäten och klicka slutligen på knappen Skicka.

Så här uppdaterar du dina uppgifter i S-mobil

  1. Logga in i S-mobil och välj Jag i menyn nedtill. 
  2. Välj rubriken S-Bankens tjänster och sedan Kunduppgifter.
  3. Fyll i enkäten och klicka slutligen på knappen Skicka.

Om du inte har möjlighet att aktivera webbankskoder till S-Banken, kan du också uppdatera dina uppgifter på vårt kundtjänstställe genom att boka tid i förväg. Välj Allmän rådgivning som ämne när du bokar tid. Ta med dig ett giltigt identitetsbevis.

Om du inte har möjlighet att besöka vårt kundtjänstställe, kan du också uppdatera dina uppgifter med en särskild blankett. Fyll i blanketten och skicka den och en kopia av ditt giltiga pass till följande adress: S-Banken / KAMPANJ, PB 78, 00088 S-GRUPPEN.

Boka tid