Gå direkt till innehållet

Hög belastning i S-Bankens telefontjänst och i meddelandefunktionen på webbanken på grund av byggnadsbrand

2021-12-20

För närvarande är det högre belastning än normalt i S-Bankens telefontjänst och i meddelandefunktionen på webbanken. Vi rekommenderar att du kontaktar oss på nytt inom de närmaste dagarna om ditt ärende inte är brådskande.

Belastningen i vår telefontjänst är högre än normalt eftersom vi har tvingats stänga vissa linjer tillfälligt på grund av en brand i Meira Ab:s fabrik som ligger i närheten av S-Banken i Helsingfors. Detta påverkar även meddelandena på webbanken, där svaren kan dröja längre än normalt.

Om ditt ärende inte är brådskande rekommenderar vi att du tar kontakt på nytt inom de närmaste dagarna. Vi beklagar situationen.

Kom ihåg att du också smidigt kan sköta dina bankärenden i S-mobil, på webbanken och i chattjänsten.