Rusning i kundtjänsten

2016-03-18

S-Bankens tjänster anlitas aktivt. Därför är det rusning i vår telefontjänst just nu, och det tar också längre för oss att svara på meddelanden via webbanken. 

Vi strävar efter att svara på alla samtal och meddelanden inom rimlig tid och vi gör vårt bästa för att behandla till exempel låneansökningar så snabbt som möjligt. Vi tackar våra kunder för tålamodet.

Om ditt ärende gäller daglig ekonomi kan du vända dig till S-Bankens kundtjänstställen runt om i landet. Kundtjänstställen finns på Prisma, de flesta Sokosvaruhus och utvalda S-marketenheter. Du hittar det närmaste verksamhetsstället här.

Om du har frågor om bankärenden i största allmänhet kan du ta del av Vanliga frågor på vår webbplats.

Vår kundtjänst är också uppkopplad på Facebook och Twitter vardagar kl. 9–17. I sociala medier hjälper och instruerar vi på en allmän nivå, och därför ska du inte lämna personuppgifter eller andra uppgifter som omfattas av banksekretessen där.