Ansök lätt om lån med alla bankers webbankskoder
Du kan boka en tid för bostadslåneförhandling efter du har ansökat lån på webben. Om du har frågor gällande ditt nuvarande lån eller du vill göra förändringar i lånet, når du våra specialister genom att skicka ett meddelande på webbanken eller i S-mobil.
Övriga bankärenden kan du sköta genom att boka tid i förväg, varvid vi betjänar dig utan köer. Du kan också besöka vårt kundtjänstställe utan tidsbokning. Observera att kundtjänstställets könummersystem kan stängas av redan före serviceställets stängningstid på grund av köläget. För skötsel av större ärenden (t.ex. öppnande av tjänster eller skötsel av ett dödsbos ärenden) rekommenderar vi i första hand tidsbokning.
Vid S-Bankens verksamhetsställen godtas identitetskort, pass och identifiering med S-mobil som identitetsbevis.
Välj serviceställe bland dem som ligger nära dig eller genom att ange stad eller kommun.
|
|
|
Ingen servicepunkt hittades. Vänligen kontrollera att du har tillåtit användning av platstjänster på din webbläsare.
|
Tyvärr hittades inga tillgängliga tider.
Vi använder tjänsten Google reCaptcha för att säkerställa att blanketten inte har fyllts i av en robot. Tjänstens användarvillkor (på engelska) och dataskyddsklausul (på engelska).
*Obligatorisk uppgifter
*Obligatorisk uppgifter
Vi använder tjänsten Google reCaptcha för att säkerställa att blanketten inte har fyllts i av en robot. Tjänstens användarvillkor (på engelska) och dataskyddsklausul (på engelska).
Bokningsnummer:
Du kan hämta din bokning med det bokningsnummer som du fått i bekräftelsemeddelandet.
Om du vill ändra din bokade tid, annullera först din nuvarande bokning. När du har gjort annulleringen kan du göra en ny bokning vid önskad tidpunk.
Om du kan inte annullera din bokning, kontakta med kundjänst tel. 010 76 5810 (må-fr kl. 9-16, samtalspriset är 0,0835 €/samtal + 0,1209 €/min, det kostar även att stå i telefonkö).
Vi använder tjänsten Google reCaptcha för att säkerställa att blanketten inte har fyllts i av en robot. Tjänstens användarvillkor (på engelska) och dataskyddsklausul (på engelska).
På denna sida kan du annullera en tid som du har bokat. Om du vill ändra din bokade tid, annullera först din nuvarande bokning. När du har gjort annulleringen kan du göra en ny bokning vid önskad tidpunk.
Om du kan inte annullera din bokning, kontakta med kundjänst tel. 010 76 5810 (må-fr kl. 9-16, samtalspriset är 0,0835 €/samtal + 0,1209 €/min, det kostar även att stå i telefonkö).
Bokningsnummer:
Vi använder tjänsten Google reCaptcha för att säkerställa att blanketten inte har fyllts i av en robot. Tjänstens användarvillkor (på engelska) och dataskyddsklausul (på engelska).
Om du vill boka en ny tid, gå via länken nedan till förstasidan för tidsbokningen där du kan boka en ny tid.
Tjänsten är tillfälligt ur bruk. Försök på nytt senare.