Om du har tappat bort PIN-koden till ditt kort kan du enkelt kontrollera den i S-mobil eller på webbanken. Du kan också byta PIN-kod eller beställa hem PIN-koden per post.
Kontrollera PIN-koden i S-mobil
Du kan enkelt kontrollera PIN-koden till ditt kort i S-mobil. Kontroll av PIN-koden är avgiftsfri första gången. För ytterligare kontroller tar vi ut en avgift enligt vår servicetariff.
Kontrollera PIN-kod på webbanken
Du kan enkelt kontrollera PIN-koden till ditt kort på webbanken. Kontroll av PIN-koden är avgiftsfri första gången. För ytterligare kontroller tar vi ut en avgift enligt vår servicetariff.
Byt PIN-kod på webbanken
Du kan också välja en egen PIN-kod till ditt kort på webbanken. När du väljer en ny PIN-kod till kortet får du även ett nytt kort, eftersom PIN-koden finns på kortets chip. Vi skickar det nya kortet till din hemadress per post inom 1–2 veckor. Du kan använda ditt nuvarande kort tills du får det nya kortet. För byte av PIN-kod tar vi ut en avgift enligt vår servicetariff.
Beställ hem PIN-kod per post
Du kan också beställa hem den nuvarande PIN-koden till ditt kort på webbanken, i S-mobil eller genom att ringa oss eller besöka vårt kundtjänstställe. Du får PIN-koden hemskickad per post inom cirka en vecka. För beställning av PIN-kod tar vi ut en avgift enligt vår servicetariff.
Beställ PIN-kod på webbanken
Beställ PIN-kod i S-mobil
Beställ PIN-kod per telefon
Ha webbankskoder eller identifiering med S-mobil till hands så att du kan identifiera dig.
Ring vår kundtjänst.