Yhteystiedot

S-Pankki Oy

S-Banken Ab
S-Bank Ltd

 

Y-tunnus: 2557308-3
BIC-tunnus: SBANFIHH
Postiosoite: S-Pankki Oy, PL 77, 00088 S-RYHMÄ
Käyntiosoite: Fleminginkatu 34, 00510 HELSINKI (ei asiakaspalvelua)
Puhelinvaihde: 010 768 011 (0,0835€/puhelu + 0,1209€/min)

Asiakaspalvelu

Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu palvelee numerossa 010 76 5800 ma–pe klo 9–20 (0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min).

Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu palvelee numerossa 010 765 8703 ma–pe klo 9–16 (0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min) 

Etsi lähin asiakaspalvelupiste

Yleinen palaute

Alla olevasta napista avautuvan verkkolomakkeen kautta voit antaa yleistä palautetta tuotteistamme, palveluistamme ja toiminnastame.

Huomoithan, että et voi hoitaa lomakkeen kautta henkilökohtaisia pankkiasioitasi. Jos haluat keskustella omista pankkiasioistasi, lähetä meille viesti verkkopankissa tai soita yllä olevaan numeroon.

Anna palautetta

Kirjaudu verkkopankkiin

Asiakaspalautteilla on tärkeä rooli S-Pankin tuotteita ja palveluita kehitettäessä. Asiakaspalautteiden systemaattisella analysoinnilla pyrimme varmistamaan ja ylläpitämään korkealaatuisen palvelutason kaikessa toiminnassamme.

Meille voit antaa palautetta puhelimitse, oheisella palautelomakkeella, verkkoviestillä, kirjeitse tai käymällä toimipaikassa. Kaikkiin asiakaspalautteisiin vastataan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 2 viikon kuluessa. Mikäli itse asian käsittely vie pidempään, olemme kuitenkin sinuun yhteydessä ja kerromme missä mennään.

Jos olet tyytymätön pankin antamaan vastaukseen asiassasi, on sinulla myös oikeus viedä sinun ja pankin välinen erimielisyys Vakuutus- ja rahoitusneuvonnan (FINE) tai sen yhteydessä toimivan Pankkilautakunnan tai kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Kuluttajariitalautakunta antaa ratkaisusuosituksia kirjallisiin valituksiin.

Medialle

S-Pankin asiantuntijoiden yhteystiedot löytyvät mediasivulta.

Siirry mediasivulle

Sulkupalvelut

Pankkitunnusten sulkupalvelu 

puh. 09 6964 6820 (pvm/mpm, 24 h/vrk)

Jos verkkopankkitunnuksesi tai puhelimesi, jossa on käytössä S-mobiililla tunnistaminen, katoavat tai varastetaan, estä viipymättä niiden käyttö soittamalla pankkitunnusten sulkupalveluun. Ulkomailta soitettaessa +358 9 6964 6820.

Sulkemisen jälkeen et voi enää käyttää verkkopankkitunnuksiasi tai S-mobiililla tunnistamista. Hae uusia tunnuksia asiakaspalvelupisteessämme ja ota tunnistaminen uudelleen käyttöön S-mobiilissa.

Korttien sulkupalvelu 

puh. 020 333 (pvm/mpm, 24 h/vrk)

Jos pankki- tai luottokorttisi on kadonnut tai varastettu, sulje se heti soittamalla pankkien yhteiseen sulkupalveluun. Vastuu kortin mahdollisesta väärinkäytöstä siirtyy ilmoitushetkellä sinulta S-Pankille. Ulkomailta soitettaessa +358 20 333.