Siirry suoraan sisältöön

Asiakkaan hyväksi

Toimintamme perustana on asiakkaidemme luottamus meitä kohtaan. Haluamme olla reilu kumppani, jonka kanssa raha-asioiden hoito on helppoa ja mutkatonta. Siksi puhumme raha-asioista avoimesti ja ymmärrettävästi, välttäen pankkialan vaikeita termejä.

Palvelumme ovat hyvin saavutettavissa: digitaalisten kanavien ja puhelinpalvelun lisäksi pankkiasioita voi hoitaa noin 80 asiakaspalvelupisteessä kauppareissun yhteydessä. Lisäksi käteisen nostaminen ja tallettaminen onnistuu noin tuhannen S-ryhmän toimipaikan kassalla ympäri Suomen.

Vastuullisuutemme kivijalan muodostavat maksuttomat päivittäiset pankkipalvelumme, eli tili, kortti ja pankkitunnukset, jotka tarjoamme maksutta kaikille asiakasomistajille ja heidän perheenjäsenilleen. Palvelumme ja tuotteemme ovat helppoja käyttää ja selkeästi hinnoiteltuja. Ja jos jokin ei toimi, korjataan se yhdessä – me kehitämme palveluitamme jatkuvasti asiakkaidemme kanssa.

S-Pankki haluaa tarjota jokaiselle mahdollisuuden vähän rahakkaampaan tulevaisuuteen. Tavoitteenamme on tehdä säästämisestä uusi kansallisharrastus ja alentaa aloittamisen kynnystä tekemällä siitä mahdollisimman helppoa ja edullista.

Näin me toimimme

  • Tarjoamme päivittäiset pankkipalvelut maksutta S-ryhmän asiakasomistajille: Tili, kortti, verkkopankki ja S-mobiili 0 € kuukaudessa.

  • Palvelumme ovat hyvin saavutettavissa: Voit esimerkiksi hoitaa raha-asioitasi kätevästi kauppareissun yhteydessä noin 80 asiakaspalvelupisteessämme ympäri Suomen. Lisäksi käteisen nostaminen ja tallettaminen onnistuu noin 1 000 S-ryhmän toimipaikassa ympäri Suomen.

  • Teemme säästämisen aloittamisesta helppoa: Vuonna 2021 rahastosäästämisen S-Pankin Säästäjä-palvelussa aloittaneista asiakkaistamme yli 50 prosenttia sijoittaa ensimmäistä kertaa.

  • Olemme vastuullinen lainapankki: Mitoitamme lainan tuloihisi sopivaksi, kerromme kaikki lainasta aiheutuvat kulut selkeästi ja olemme apuna myös tiukan paikan edessä.