Siirry suoraan sisältöön

Asiakaspalvelu taloyhtiöille ja suurasiakkaille

Osio otsikolla Palvelut puhelimitse

Palvelemme taloyhtiöitä ja suurasiakkaita numerossa 010 765 8703 mape klo 916  (pvm/mpm).

Suurasiakkaiden konekieliseen maksuliikenteeseen ja verkkopankkiin liittyvät yhteydenotot osoitteeseen maksuyhteys@s-pankki.fi.

Taloyhtiöiden lainatarjouspyynnöt sekä uusiin ja olemassa olevaan rahoitukseen liittyvät yhteydenotot osoitteeseen taloyhtiot@s-pankki.fi.

Saldotodistukset sekä vastuu- ja vakuuserittelyt taloyhtiöille ja suurasiakkaille osoitteesta todistukset.yritykset@s-pankki.fi.

Varainhoitoa ja sijoitusratkaisuja yrityksille

Tarjoamme varainhoitoa ja sijoitusratkaisuja myös yrityksille sekä instituutioille. Lue lisää S-Pankki Private Banking- ja S-Pankki Instituutiot -sivuiltamme.

Sijoittamiseen liittyvät raportit voi tilata numerosta 010 76 5800 ma–pe kello 9–16 (pvm/mpm).

Pienyritykset ja yhdistykset

PK-yritysten, maatilojen tai yhdistysasiakkaiden pankkipalvelut eivät kuulu palveluvalikoimaamme.

 

Osio otsikolla Palvelut verkossa

Verkkopankki palvelee ympäri vuorokauden

Verkkopankissa voit hoitaa yrityksen raha-asioita silloin kun sinulle parhaiten sopii. Voit myös viestitellä turvallisesti asiakaspalvelumme kanssa.

S-Pankin varmennepalvelu

Lue lisää varmennepalvelusta

Ehdot ja asiakirjat

Anna palautetta tai tee reklamaatio

Jos haluat antaa yleistä palautetta tuotteistamme, palveluistamme tai toiminnastamme, voit tehdä sen palautelomakkeella. Reklamaation tai muun henkilökohtaisen pankkiasian voit hoitaa esimerkiksi verkkopankin tai S-mobiilin viestillä.

 

 

Lue palautteen antamisesta

Lue reklamaation tekemisestä

 

Asiakaspalautteilla on tärkeä rooli S-Pankin tuotteita ja palveluita kehitettäessä. Asiakaspalautteiden systemaattisella analysoinnilla pyrimme varmistamaan ja ylläpitämään korkealaatuisen palvelutason kaikessa toiminnassamme.

Meille voit antaa palautetta puhelimitse, oheisella palautelomakkeella, verkkoviestillä, kirjeitse tai käymällä toimipaikassa. Kaikkiin asiakaspalautteisiin vastataan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 2 viikon kuluessa. Mikäli itse asian käsittely vie pidempään, olemme kuitenkin sinuun yhteydessä ja kerromme missä mennään.

Jos olet tyytymätön pankin antamaan vastaukseen asiassasi, on sinulla myös oikeus viedä sinun ja pankin välinen erimielisyys Vakuutus- ja rahoitusneuvonnan (FINE) tai sen yhteydessä toimivan Pankkilautakunnan tai kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Kuluttajariitalautakunta antaa ratkaisusuosituksia kirjallisiin valituksiin.