Siirry suoraan sisältöön
S-mobiili, verkkopankki ja S-mobiilin tunnistaminen ovat poissa käytöstä tänä yönä kello 00.05–08.00. Pahoittelemme katkosta palveluiden käytössä. Lue lisää

Asiakaspalvelu taloyhtiöille ja suurasiakkaille

Osio otsikolla Palvelut puhelimitse

 

Palvelemme taloyhtiöitä ja suurasiakkaita numerossa 010 765 8703 mape klo 916  (0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min) ja sähköpostitse maksuyhteys@s-pankki.fi.

Saldotodistukset sekä vastuu- ja vakuuserittelyt voi tilata osoitteesta todistukset.yritykset@s-pankki.fi.

Osio otsikolla Palvelut verkossa

Verkkopankki palvelee ympäri vuorokauden

Verkkopankissa voit hoitaa yrityksen raha-asioita silloin kun sinulle parhaiten sopii. Voit myös viestitellä turvallisesti asiakaspalvelumme kanssa.

S-Pankin varmennepalvelu

Lue lisää varmennepalvelusta

Anna palautetta

Jos asiasi koskee henkilökohtaisia pankkiasioitasi, lähetä meille viesti verkkopankissa tai S-mobiilissa. Pääset kirjautumaan verkkopankkiin alla olevasta painikkeesta.

Halutessasi voit myös soittaa meille numeroon 010 76 5800 (ma–to kello 9–20, pe klo 9–18, 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/minuutti).

Jos asiasi ei koske henkilökohtaisia pankkiasioitasi vaan haluat antaa yleistä palautetta tuotteistamme, palveluistamme tai toiminnastamme, voit tehdä sen palautelomakkeella. Siirry antamaan palautetta

Asiakaspalautteilla on tärkeä rooli S-Pankin tuotteita ja palveluita kehitettäessä. Asiakaspalautteiden systemaattisella analysoinnilla pyrimme varmistamaan ja ylläpitämään korkealaatuisen palvelutason kaikessa toiminnassamme.

Meille voit antaa palautetta puhelimitse, oheisella palautelomakkeella, verkkoviestillä, kirjeitse tai käymällä toimipaikassa. Kaikkiin asiakaspalautteisiin vastataan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 2 viikon kuluessa. Mikäli itse asian käsittely vie pidempään, olemme kuitenkin sinuun yhteydessä ja kerromme missä mennään.

Jos olet tyytymätön pankin antamaan vastaukseen asiassasi, on sinulla myös oikeus viedä sinun ja pankin välinen erimielisyys Vakuutus- ja rahoitusneuvonnan (FINE) tai sen yhteydessä toimivan Pankkilautakunnan tai kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Kuluttajariitalautakunta antaa ratkaisusuosituksia kirjallisiin valituksiin.