Gå direkt till innehållet

S-mobil och webbanken har alltid öppet

Vi erbjuder våra kunder moderna och lättanvända webb- och mobiltjänster för att det ska vara enkelt att sköta den dagliga ekonomin. Du får tillgång till S-mobil och webbanken med S-Bankens webbankskoder.

Nu får du tillgång till banktjänsterna i S-mobil även med andra bankers bankkoder

Enkel inloggning, Spararen och webbanken

Med identifiering i S-mobil kan du logga in i tjänster som kräver webbankskoder och bekräfta betalningar med en kod som du själv har valt, fingeravtryck eller Face ID i iOS-telefoner med ansiktsigenkänning. Den säkra och avgiftsfria identifieringen fungerar med Android- och iPhone-telefoner.

Läs mer om identifiering med S-mobil

Spararen som finns i nya S-mobil är Finlands första mobiltjänst för mikrosparande och gör att du enkelt kan öka dina besparingar i samband med din dagliga ekonomi. Med hjälp av Spararen är det både superenkelt och förmånligt att spara.

Läs mer om Spararen
På webbanken kan du uträtta bankärenden, såsom betala räkningar, göra gireringar, öppna bankkonton, ansöka om bank- och kreditkort, höja kreditgränsen och ansöka om lån. Du behöver webbankskoder till S-Banken för att logga in på webbanken.

Läs mer om webbanken

Frågor?

Ring oss på 010 76 5810

Vår kundtjänst är öppen må–to kl. 9–20, fr kl. 9–18 (0,0835 €/samtal + 0,1209 €/minut). När du ringer ska du alltid ha webbankskoder eller identifiering i S-mobil till hands.



Boka tid och besök oss

Vi har cirka 80 kundtjänstställen på Prisma, de flesta Sokosvaruhus och utvalda S-marketenheter runt om i Finland. Vi har öppet även på kvällar och lördagar. Du kan sköta dina ärenden utan att behöva köa om du bokar tid till ett serviceställe.

Boka tid

Hitta närmaste serviceställe