Gå direkt till innehållet

Våra experter ger ditt företag lokal service.

Våra experter ger ditt företag lokal service.

Våra experter ger ditt företag lokal service.

Våra experter ger ditt företag lokal service.

Kundtjänst för bostadsaktiebolag och storkunder

 

Vi betjänar bostadsaktiebolag och storkunder på 010 765 8703 mån–fre kl. 9–16 (0,0835 €/samtal + 0,1209 €/minut) och per e-post maksuyhteys@s-pankki.fi.

Saldointyg och specifikationer över ansvar och säkerheter för bostadsaktiebolag och storkunder på todistukset.yritykset@s-pankki.fi.

Du kan beställa investeringsrapporter på 010 76 5810
mån–fre kl. 9–16 (0,0835 €/samtal + 0,1209 €/minut).

Webbanken är öppen dygnet runt

På webbanken kan du sköta företagets ekonomi när det passar dig bäst. Du kan också skicka meddelanden till vår kundtjänst på ett säkert sätt.

Ge respons

Om ditt ärende gäller din personliga ekonomi kan du skicka ett meddelande till oss på webbanken eller i S-mobil. Du kan logga in på webbanken via knappen nedan.

Om du så önskar kan du också ringa oss på 010 76 5810 (mån–fre klockan 9–16, 0,0835 €/samtal + 0,1209 €/minut).

Om ditt ärende inte gäller din personliga ekonomi utan du vill ge allmän respons om våra produkter, tjänster eller vår verksamhet, kan du göra det med responsformuläret.
Gå till att ge respons

Kundrespons spelar en viktig roll i utvecklingen av S-Bankens produkter och tjänster. Genom att systematiskt analysera kundrespons strävar vi efter att säkerställa och upprätthålla en hög servicenivå i all vår verksamhet.

Till oss kan du ge respons per telefon, med det vidstående responsformuläret, ett webbmeddelande, per brev eller genom att besöka ett serviceställe. Vi svarar på all kundrespons så snabbt som möjligt, dock senast inom 2 veckor. Om behandlingen av själva ärendet tar längre kontaktar vi emellertid dig och berättar hur det ligger till.

Om du är missnöjd med bankens svar i ditt ärende, har du rätt att hänskjuta tvisten mellan dig och banken till Försäkrings- och finansrådgivningen (FINE) eller den därtill hörande Banknämnden eller konsumenttvistenämnden för behandling. Vid skriftliga klagomål kan Konsumenttvistenämnden ge rekommendationer om avgörande.