Siirry suoraan sisältöön

Palvelut suurasiakkaille



Maksuliikenne

Maksuliikenne on yksi yrityksen tärkeimmistä päivittäistoimista. S-Pankin yritysasiakkaana voit hoitaa maksamisen ja laskuttamisen helposti ja vaivattomasti valitsemasi pankkiyhteysohjelman avulla.

Sähköiset palvelut

Sähköisten palvelujen avulla siirrät yrityksesi maksuliikenteen verkkoon. Sähköiset palvelut ovat käytettävissäsi vuorokauden ympäri, viikon jokaisena päivänä. Niiden avulla asioit turvallisesti ja tehokkaasti verkossa.

PK-yritysten, maatilojen tai yhdistysasiakkaiden pankkipalvelut eivät kuulu S-Pankin palveluvalikoimaan. Yritysasiakkaana voit hakea S-ryhmän maksutonta S-Business-korttia. Lue lisää osoitteesta s-business.fi

S-Pankin varmennepalvelu

S-Pankin tarjoamassa Web Services -pankkiyhteyskanavassa yritysasiakkaan ja pankin välisen turvallisen yhteyden varmistamiseen käytetään julkisia varmenteita.

Jos pankkiyhteysohjelmistossanne ei ole julkisen varmenteen hakemiseen tarvittavaa ominaisuutta, voi varmenteen ladata tämän sivuston kautta. Varmenne tulee tallentaa käyttäen .cer -tiedostotarkennetta ja asentaa sovelluksen käyttöön.

Varmenne on määräaikainen ja sen voimassaoloaika ilmenee alla olevista varmenteiden tiedoista.

Varmenteen käyttöönoton mahdollisissa ongelmatilanteissa olettehan yhteydessä suoraan pankkiyhteysohjelmistonne toimittajaan. S-Pankin yritysten maksuliikenteeseen liittyvissä ongelmatilanteissa otattehan yhteyttä Suurasiakaspalveluihin, puh. 010 765 9010 (pvm/mpm), klo. 9–16 tai sähköpostitse osoitteeseen suurasiakaspalvelut@s-pankki.fi.

Lataa varmenteet tästä

Varmenne 1

Varmenne 2

 

PKI-varmenteen kadotessa ota ensisijaisesti yhteys klo 9–16 välisenä aikana Suurasiakaspalveluihin, puh. 010 76 59010 ja muuna aikana sähköpostiosoitteeseen varmennesulku@s-pankki.fi. Sähköpostiosoite on tarkoitettu vain PKI-varmenteen sulkemispyyntöjä varten. PKI-varmenteen sulkemispyyntö otetaan käsittelyyn heti Suurasiakaspalveluiden palveluajan alkaessa.