Siirry suoraan sisältöön

Anna meille palautetta

Mielipiteesi on meille tärkeää. Asiakasomistajien omana pankkina arvostamme kaikkea palautetta palvellaksemme sinua yhä paremmin. Palautelomakkeella voit antaa meille yleistä palautetta siitä, miten olemme onnistuneet palvelussa ja tuotteissamme. Palautteesi perusteella voimme kehittää S-Pankin palveluita entistä paremmaksi.

Hoidathan pankkiasiasi S-mobiilissa tai verkkopankissa

Tällä lomakkeella ei ole mahdollista hoitaa pankkiasioita. Jos haluat tehdä toimeksiantoja, pyytää apua tai hoitaa muuten pankkipalveluitasi, voit lähettää viestin S-mobiilissa tai verkkopankissasi. Tarvittaessa voit myös soittaa asiakaspalveluumme.

 

 

 

Anna palautetta

 

Lue reklamaatioiden käsittelystä S-Pankissa

 

Saitko huijausviestin?

Jos olet saanut huijausviestin, voit lähettää saamasi viestin osoitteeseen turvallisuus@s-pankki.fi. Poista tämän jälkeen viesti avaamatta siihen liittyviä liitteitä tai linkkejä. Huomioithan, että lähettämääsi sähköpostiin ei vastata.

Asiakaspalvelu 010 76 5800 (pvm/mpm)

ma–pe kello 9–16

Tarvitset soittaessasi aina verkkopankkitunnuksia tai S-mobiilin tunnistamista.