Työpaikkailmoitus: Senior Asiantuntija, Helsinki

20.9.2022

S-Pankin varainhoidon tavoitteena on tarjota asiakkailleen vaivaton ja tehokas tapa kasvattaa varallisuuttaan aktiivisesti ja pitkäjänteisesti. Kehitämme jatkuvasti osaamistamme ja toimintojamme palvellaksemme asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Varallisuudenhoitoliiketoiminnassa työskentelee noin 140 asiantuntijaa erilaisissa haastavissa ja mielenkiintoisissa tehtävissä. Rennossa ilmapiirissämme on mukava tehdä töitä.

Kiinnostaako sinua työ vaativissa asiantuntijatehtävissä S-Pankin Varallisuudenhoidossa?
Haemme nyt Senior Asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen Asiakkuudenhallinta ja Operaatiot -yksikköön Helsinkiin.

Varallisuudenhoidon Asiakkuudenhallinta ja Operaatiot -yksikön vastuisiin kuuluvat monipuoliset asiakkuuden elinkaareen liittyvät tehtävät aina asiakkaalle tarjottavista päivittäispalveluista erilaisten varainhoitoratkaisujen sopimushallintaan, palkkiolaskentaan, asiakkaan tuntemiseen (KYC), rahanpesun estämiseen (AML) sekä näiden kokonaisuuksien sääntelyn noudattamiseen liittyen.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Toimit itsenäisesti ja oma-aloitteisesti osana asiantuntijatiimiä, jonka tarkoituksena on varmistaa Varallisuudenhoidon asiakkaidemme ensiluokkainen asiakaskokemus asiakkuuden elinkaaren kaikissa vaiheissa.
  • Olet aktiivisessa roolissa erilaisten kehitystarpeiden tunnistamisessa, niiden esille tuomisessa sekä liiketoiminnan tehoa parantavien ratkaisujen tuottamisessa.
  • Osallistut strategian toimeenpanoon sekä erilaisiin kehityshankkeisiin liiketoiminnan näkökulmasta.
  • Jaat aktiivisesti osaamistasi sekä tuet kollegoitasi vaativimmissa tehtävissä ja selvityksissä.
  • Tärkeimpiä sidosryhmiäsi ovat Myynti ja asiakkuudet -tiimi sekä muut tukitiimit.

Mitä toivomme sinulta?

• Olet ennättänyt kerryttämään vankkaa kokemusta niin varallisuudenhoitoliiketoiminnasta ja sen erilaisten asiakassegmenttien palvelumalleista.
  • Tunnet sijoitustuotteiden perusominaisuudet ja ymmärrät niihin liittyviä prosesseja.
  • Sinulla on jo aikaisempaa kokemusta haastavista asiantuntijatehtävistä sekä näyttöä proaktiivisesta toiminnasta eri yksiköiden ja tiimien välillä.
  • Olet asenteeltasi asiakaslähtöinen ja innostunut sekä kykenet kommunikoimaan sujuvasti erilaisten sidosryhmien kanssa.
  • Kykenet itsenäiseen ja oma-aloitteiseen työskentelyyn myös paineen alla sekä uskallat ottaa vastuuta etkä pelkää kysyä neuvoa kyvykkäiltä kollegoiltasi.
  • Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto sekä hallitset sujuvasti suomen ja englannin kielen.
  • Olet suorittanut APV 1 -tutkinnon

Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät

Tärkein toimintaamme ohjaava tekijä on asiakas. Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät. Työskentelemme yhdessä yhteisen tavoitteen puolesta ja meillä et ole koskaan yksin: kannustamme osaamisen jakamiseen, avun antamiseen ja sen pyytämiseen. Meillä sinulla on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä, sillä annamme vastuuta ja vapautta kykyjen ja tehtävien mukaisesti. Tarjoamme myös laajat työsuhde-edut, kuten kattavan työterveyshuollon ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista.

Lisätietoja tehtävästä antaa Asiakkuudenhallinta ja Operaatiot-yksikön päällikkö Kaisa Risu 23.9. klo 12-13,

26.9. klo 9–10 ja to 29.9. klo 12-13. Tavoitat Kaisan numerosta 050 356 0532.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 5.10.2022 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.