Työpaikkailmoitus: Tuoteasiantuntija, Helsinki

15.9.2021

S-Pankin varallisuudenhoidon tavoitteena on tarjota asiakkailleen vaivaton ja tehokas tapa kasvattaa varallisuuttaan aktiivisesti ja pitkäjänteisesti. Kehitämme jatkuvasti osaamistamme ja toimintojamme palvellaksemme asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Varallisuudenhoitoliiketoiminnassa työskentelee noin 140 asiantuntijaa erilaisissa haastavissa ja mielenkiintoisissa tehtävissä. Rennossa ilmapiirissämme on mukava tehdä töitä.

Haemme tuoteasiantuntijaa varallisuudenhoitoliiketoimintaan vakituiseen työsuhteeseen Helsinkiin.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Vastuullesi kuuluu varallisuudenhoidon ulkoisten jakelijoiden tuotteiden ja palveluiden hallinnollinen tuki niin kotimaisille kuin ulkomaisille jakelijoille, rahastotoreille ja säilyttäjäpankeille.
    • Kehität ja tuet omalla työlläsi ulkoisten jakelijoiden mahdollisuuksia menestyä varallisuudenhoidon tuotteiden jakelijana.
    • Koulutat ja ohjeistat ulkoisia jakelijoita tuotteissa tapahtuvista muutoksista ja uusista tuotteista.
    • Huolehdit jakeluun liittyvästä sopimushallinnasta ja valvot sopimuksen mukaista toimintaa osana varallisuudenhoidon tuotehallintaa.
    • Teemme työtä yhdessä, joten saat aina tarvittaessa apua osaavilta kollegoiltasi.

Mitä toivomme sinulta?

• Toivomme aikaisempaa kokemusta varallisuudenhoidon tuotteiden tuotehallinnasta ja jakelusta.
    • Kykenet kommunikoimaan sujuvasti erilaisten sidosryhmien kanssa.
    • Kykenet hahmottamaan laajoja kokonaisuuksia.
    • Hallitset sujuvasti suomen ja englannin kielen. Ruotsin kielen taito on eduksi.

Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät

Tärkein toimintaamme ohjaava tekijä on asiakas. Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät. Työskentelemme yhdessä yhteisen tavoitteen puolesta ja meillä et ole koskaan yksin: kannustamme osaamisen jakamiseen, avun antamiseen ja sen pyytämiseen. Meillä sinulla on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä, sillä annamme vastuuta ja vapautta kykyjen ja tehtävien mukaisesti. Tarjoamme myös laajat työsuhde-edut, kuten kattavan työterveyshuollon ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallintojohtaja Heli Sirkiä 17.9. kello 13.30 - 15.00 ja 21.9. klo 8.30 - 10.00 Tavoitat Helin numerosta 050 598 6184.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 29.9.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen tekemiseen.