Työpaikkailmoitus: Back Office -asiantuntija, Helsinki

15.9.2021

S-Pankin varainhoidon tavoitteena on tarjota asiakkailleen vaivaton ja tehokas tapa kasvattaa varallisuuttaan aktiivisesti ja pitkäjänteisesti. Kehitämme jatkuvasti osaamistamme ja toimintojamme palvellaksemme asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Varallisuudenhoitoliiketoiminnassa työskentelee noin 140 asiantuntijaa erilaisissa haastavissa ja mielenkiintoisissa tehtävissä. Rennossa ilmapiirissämme on mukava tehdä töitä.

Haemme Back Office -asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen Arvopaperihallinto-tiimiin Helsinkiin.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Vastuullesi kuuluu varallisuudenhoidon arvopaperihallintoon liittyviä päivittäisiä operatiivisia tehtäviä, kuten kauppojen ohjeistamista, yhtiötapahtumien toteuttamista sekä näihin liittyvän maksuliikenteen hoitamista.
    • Lisäksi osallistut toiminnan kehittämiseen ja arvopaperihallintoon liittyviin kehityshankkeisiin asiantuntijana.
    • Työskentelemme ketterässä organisaatiossa, jossa pääset kasvattamaan osaamistasi laaja-alaisesti.
    • Teemme työtä yhdessä, joten saat aina tarvittaessa apua osaavilta kollegoiltasi.

Mitä toivomme sinulta?

• Sinulla on aikaisempaa kokemusta arvopapereiden Back Office -tehtävistä.
    • Olet valmis ottamaan vastuuta toiminnan kehittämisestä ja sovittujen kehityshankkeiden edistämisestä itsenäisesti.
    • Hallitset sujuvasti suomen ja englannin kielen.
    • Olet numerotarkka sekä huolellinen.
    • Olet valmis uudenlaiseen ja nopeaan toimintaan muuttuvassa maailmassa.
    • Kommunikoit sujuvasti erilaisten sidosryhmien kanssa.

Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät

Tärkein toimintaamme ohjaava tekijä on asiakas. Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät. Työskentelemme yhdessä yhteisen tavoitteen puolesta ja meillä et ole koskaan yksin: kannustamme osaamisen jakamiseen, avun antamiseen ja sen pyytämiseen. Meillä sinulla on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä, sillä annamme vastuuta ja vapautta kykyjen ja tehtävien mukaisesti. Tarjoamme myös laajat työsuhde-edut, kuten kattavan työterveyshuollon ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallintojohtaja Heli Sirkiä perjantaina 17.9. klo 13.30–15.00 tai tiistaina 21.9. klo 8.30–10.00. Tavoitat Helin numerosta 050 598 6184.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 29.9.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.