Työpaikkailmoitus: Riskiasiantuntija, Helsinki

3.12.2019

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme kahta Riskiasiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen Monitorointi ja tutkinta -tiimiin Helsinkiin.

”Meillä on mahtava ilmapiiri ja sen ansiosta on kiva tulla joka aamu töihin! Työ on mielenkiintoista, monipuolista ja ennen kaikkea tunnen tekeväni pankille tärkeää työtä. Tervetuloa mukaan meidän ihanaan tiimiin!” kertoo riskiasiantuntija Saara S-Pankista.

”Kun tulin tänne töihin, otettiin minut heti porukkaan mukaan ja tunsin itseni tervetulleeksi. Meillä S-Pankissa on rento yhdessä tekemisen meininki. Kaiken tämän takana on loistava yhteishenki sekä tietty aivan mahtavat työkaverit,” kertoo riskiasiantuntija Tiia S-Pankista.

Millaista työtä tarjoamme?

Riskiasiantuntija (AML)

• Pääset työskentelemään monipuolisissa rahanpesun, terrorismin rahoituksen ja tilien väärinkäytösten estämiseen tähtäävissä tehtävissä.
    • Vastuullesi kuuluvat tilimonitorointi, pakotemonitorointi ja tilien väärinkäytösten selvittely.
    • Toimit osana tiivistä ja ammattitaitoista tiimiä.

Riskiasiantuntija (reklamaatiot)

• Vastuullesi kuuluu tilisiirto- ja korttireklamaatioiden käsittely.
    • Tavoitteenasi on käsitellä reklamaatiot sujuvasti sekä asiakkaan että pankin edut huomioiden.
    • Toimit osana ammattitaitoista tiimiä, joka innostuu yhdessä tekemisestä.

Mitä odotamme sinulta?

• Sinulla on aikaisempaa kokemusta pankkialalta erityisesti AML-tehtävistä tai disputekäsittelystä.
    • Nautit asioiden perinpohjaisesta tutkimisesta mutta et kavahda rutiinejakaan.
    • Olet tarkka ja työskentelytapasi on analyyttinen.
    • Odotamme sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa (ruotsi katsotaan eduksi).
    • Kommunikoit sujuvasti erilaisten sidosryhmien kanssa.

S-Pankki on jo seitsemän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa Monitorointi ja tutkinta -tiimin esimies Emilia Rontu 4.12.2019 klo 14.00-15.30 ja 5.12.2019 klo 10.30-11.30, puh. 010 767 9191.

Lue meistä lisää: http://www.s-pankki.fi/fi/s-pankki-yrityksena/s-pankki-tyonantajana/

Lähetä hakemuksesi 13.12.2019 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, luottotietosi ja yritysyhteytesi tarkistetaan sekä sinusta teetetään turvallisuusselvitys.