Työpaikkailmoitus: Asiakaskokemuspäällikkö, Helsinki

18.6.2019

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Intohimonamme on kehittää yhä parempia digitaalisia pankkipalveluja, joilla haluamme helpottaa noin kolmen miljoonan S-ryhmän asiakasomistajan arkea. Meillä saa aina kysyä ja haastaa. Matala organisaatio sekä avoin ja keskusteleva työyhteisö tarjoavat myös mahdollisuuden vaikuttaa. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme asiakaskokemuspäällikköä, vakituiseen työsuhteeseen Asiakkuus ja digitaalinen myynti-tiimiin Helsinkiin.

Asiakaskokemuspäällikön työ koostuu strategisesta suunnittelusta, konseptoinnista, kokonaisuuksien hahmottamisesta ja kiteyttämisestä konkreettisiksi toimiksi. Vastaat asiakkuuksien elinkaaren hallinnasta ja segmenttikohtaisten toimenpideohjelmien linjausten suunnittelusta ja kehittämisestä. Vastuualueesi kattaa monikanavaisen myynnin ja asiakkaan aktivoinnin suunnittelun ja konseptoinnin vetämisen yhteistyössä eri kanavien omistajien sekä ketterään tekemiseen erikoistuneen tiimin kanssa. Tehtäväsi on varmistaa, että strategiset linjaukset konkretisoituvat toimiksi asiakashoitomalleihin ja konsepteihin, jotka parantavat asiakastyytyväisyyttä ja innostavat asiakkaita käyttämään tuotteitamme ja palvelujamme.

Työnkuvan esittely

• Tavoitteenasi on asiakkuuksien sitoutumisen kautta saatava kannattavuuden kasvattaminen ja asiakaskokemuksen parantaminen
    • Vastaat asiakkuuksien elinkaaren hallinnasta ja segmenttikohtaisten toimenpideohjelmien sisällöllisestä suunnittelusta, kehittämisestä ja linjausten tekemisestä
    • Vastuualueesi menestyksekäs hoitaminen edellyttää sinulta asiakashoitomallien, kohdennetun markkinoinnin konseptoinnin ja kehittämisen syvällisistä osaamista
    • Toteutat myynnillistä yhteistyötä S-Pankin liiketoiminta-alueiden, asiakaspalvelun ja myyntiorganisaation kanssa

Odotukset hakijalle

• Sinulla on laaja-alainen ymmärrys liiketoimintaprosessien kehittämisestä ja tuloksen mittaamisesta
    • Sinulla on vähintään kolmen vuoden kokemus asiakaskokemuksen ja asiakkuuksien johtamisesta
    • Tunnet markkinoinnin automaatiojärjestelmiä tai vähintään ymmärrät toiminnan logiikan
    • Haluat jatkuvasti oppia uutta ja kehittää omaa osaamistasi
    • Sinulla on intoa ja motivaatiota hoitaa laaja-alaisia tehtäviä
    • Olet innovatiivinen ja edistät määrätietoisesti vastuullasi olevia asioita

S-Pankki on jo seitsemän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, ja siksi meillä voi tehdä tarpeen mukaan vaikkapa etätöitä tai hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa Asiakkuudet ja digitaalinen myynti -tiimin johtaja Saija Lindfors 25.6. klo 15-16 ja 2.7. klo 9-11, puh. 040 705 3447.

Lue meistä lisää: http://www.s-pankki.fi/fi/s-pankki-yrityksena/s-pankki-tyonantajana/ .

Lähetä hakemuksesi 5.8.2019 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, luottotietosi ja yritysyhteytesi tarkistetaan sekä sinusta teetetään turvallisuusselvitys.