Kortit
Korttien toimittaminen alkoi lakon päätyttyä 27.11. On kuitenkin syytä varautua siihen, että postin kulussa on viiveitä vielä lakon päätyttyä. Muistathan, että korttisi on voimassa kortin etupuolella olevan kuukauden loppuun saakka. Esimerkiksi kortit, joiden voimassaoloaika on 12/19, ovat voimassa 31.12.2019 asti. Kortin tunnusluku on mahdollista tarkistaa verkkopankista, kortin tiedoista. Käteistä rahaa on mahdollista nostaa käyttöön asiakaspalvelupisteiltämme myös ilman korttia henkilöllisyystodistuksen avulla.
Verkkopankin tunnuslukutaulukot
Jos tunnuslukutaulukkosi luvut ovat loppumassa, suosittelemme, että otat käyttöösi kätevän S-mobiilin tunnistamisen. Jos tunnusluvut ovat jo loppuneet, kadonneet tai tarvitset kokonaan uudet verkkopankkitunnukset, tule käymään asiakaspalvelupisteellämme.
Muistathan, että jos olet hakenut uuden tunnuslukutaulukon asiakaspalvelupisteeltä tunnuslukujen loputtua, saat myös kotiisi tunnuslukutaulukon, joka sinulle on lähetetty automaattisesti. Tässä tapauksessa voit hävittää postilla saapuvan taulukon ja jatkaa asiakaspalvelupisteeltä hakemasi taulukon käyttöä.
Laskut ja maksupalvelu
Lainojen ja luottokorttien paperiset laskut saapuvat lakon johdosta viiveellä. Suosittelemme, että tarkistat maksutiedot verkkopankista. Lainojen ja luottokorttien maksutiedot löytyvät verkkopankista kyseisen tuotteen tiedoista, kohdasta Laskutiedot. Samalla lasku on hyvä tilata e-laskuna suoraan verkkopankkiin. Lue lisää e-laskuista verkkosivuiltamme.
Lakko vaikuttaa edelleen myös maksupalveluun postilla lähetettyihin laskuihin. Laskut eivät välttämättä saavu perille ajallaan, eikä niitä siksi saada maksettua eräpäivään mennessä. Suosittelemme, että olet yhteydessä suoraan laskuttajaan, jos olet lähettänyt laskuja maksupalveluun ja niiden eräpäivä on jo mennyt tai on tämän vuoden puolella. Jos laskujen maksaminen ei ole mahdollista verkkopankin kautta, niitä voi viedä asiakaspalvelupisteeseemme, josta ne toimitetaan maksettavaksi edelleen S-Pankkiin. Asiakaspalvelupisteissä laskujen maksaminen ei ole mahdollista.
Alta voit lukea tarkemmin kysymyksiä ja vastauksia lakon vaikutuksista S-Pankissa. Olemme pahoillamme lakosta johtuvista viivästyksistä. Voit kuitenkin hoitaa pankkiasioitasi S-mobiilissa, verkkopankissa ja asiakaspalvelussamme.
Lue lisää S-mobiilin tunnistamisesta
USEIN KYSYTTYÄ